Гарантійні зобов'язання
Гарантійне обслуговування здійснюється в спеціалізованому сервісному центрі, за наявності гарантійного талона, що видається нашим магазином. Покупцеві надається 14 днів на можливість повернення товару в разі, якщо він йому не підійшов з якихось причин, за умови цілісності коробки, наявності всіх аксесуарів, відсутності слідів використання, повної справності товару. Протягом гарантійного терміну, вказаного в гарантійному талоні, здійснюється гарантійне обслуговування та ремонт товару.
Якщо протягом гарантійного часу виявлено несправності, ви маєте право вимагати:
- Заміну на аналогічний або будь-який інший наявний товар (з огляду на різницю в ціні);
- Повернення коштів.
Гарантійному обслуговуванню не підлягають товари:
- Кабелі, навушники, акумулятори, зарядні пристрої та ін., які мають механічні ушкодження;
- На яких пошкоджено або видалено заводські серійні номери, стікери або пломби;
- мають пошкодження, що виникли внаслідок нещасних випадків, пожеж або стихійних лих;
- мають сліди розкриття або несанкціонованого доступу (ремонту);
- мають дефекти, що виникли внаслідок неналежних умов транспортування та зберігання (відсутність оригінального пакування при перевезенні, підвищена вологість, агресивні середовища, сліди сторонніх предметів, сліди тварин і комах, залиті рідинами тощо);
- Дефекти, що виникли внаслідок неналежних умов експлуатації (неякісна мережа живлення, коротке замикання, перевантаження, наявність механічних, теплових та електричних пошкоджень, зім'яті контакти, тріщини, сколи, сліди ударів, повна або часткова зміна форми виробу тощо);
- Дефекти, що виникли в результаті використання неякісних або таких, що вичерпали свій ресурс, приналежностей;
- Обладнання, якому завдано шкоди внаслідок роботи у поєднанні з цим виробом;
- Товари та їх частини, що мають обмежений термін служби (природний ресурс та знос).