Дизайн
Marshall Major IV — це бездротові накладні Bluetooth-навушники, точніше гарнітура, оскільки тут також є мікрофон. І якщо говорити про зовнішній вигляд, то за такі гроші важко знайти щось більш красиве та елегантне. Дизайн навушників дещо старомодний, але це зрозуміло — впізнаваність бренду Marshall має бути 100%-ю. Логотип Marshall, виконаний фірмовим шрифтом, залишається таким самим, як і 50 років тому. Marshall Major IV не тільки чудово виглядають, але й мають відмінну ергономіку. Вони дуже легкі і не тиснуть ні на вуха, ні на голову. Все необхідне для керування навушниками розміщено на правій чашці: універсальна кнопка-джойстик, роз'єм USB-C для зарядки, аналоговий вхід/вихід 3,5 мм.
Функціонал
Marshall Major IV можуть працювати до 80 годин без підзарядки завдяки відсутності додаткових функцій на кшталт шумопоглинання та використанню Bluetooth 5.0. Це одна з найважливіших переваг цих навушників. 80 годин — це три з лишком доби безперервної музики, що в три-чотири рази більше, ніж у середньому в бездротових навушників. Заряджати Major IV можна також бездротовим способом. Для цього потрібно прикласти навушники до бездротової зарядки зовнішньою стороною правого навушника.
Особливості
Універсальна кнопка-джойстик дозволяє повністю керувати навушниками: вмикати/вимикати, переходити в режим сполучення Bluetooth, перемикати треки і регулювати гучність. Навушники можна підключати як по проводу, так і по Bluetooth, підтримуючи кодеки SBC та AAC. Різниця в звучанні між SBC та AAC відчутна у верхніх частотах. На SBC чутна невелика "каша", на AAC все чудово, як по проводу. Marshall Major IV налаштовані для прослуховування рок-музики — звук щільний, середні частоти не випирають, а баси добре прослуховуються, не забиваючи все інше. Усі події (включення, підключення, вимкнення) супроводжуються гітарним акордом, що додає автентичності.
Разом
IV покоління Marshall Major отримало оновлення стандартів Bluetooth та USB, а також значно збільшену автономність до 80 годин від однієї зарядки — це безперечна перевага перед будь-якими конкурентами.